سرمربی بانوی پیر پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل پالرمو از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسیمیلینانو آلگری سرمربی یووه پس از پیروزی تیمش مقابل پالرمو با نتیجه ۳ بر صفر از عملکرد بازیکنانش تشکر کرد.

سرمربی یوونتوس پس این دیدار در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: از لحاظ تیمی عملکرد فوق‌العاده داشته‌ایم. مخصوصا اینکه بازی سخت منچستر سیتی را پشت سرگذاشته بودیم. این ماه برای ما عالی بود زیرا امتیازات حیاتی که لازم داشته‌ایم را کسب کردیم.آلگری درباره نیمکت نشینی موراتا و بازی کردن مانژوکیچ گفت: موراتا بازیکن خوبی است و هر سرمربی که باشد او را به عنوان گزینه اول استفاده می‌کند اما او در شرایط کنونی نیاز به استراحت دارد تا از فشارها رها شود. در مقابل مانژوکیچ با وجود اینکه بازیکن تکنیکی نیست اما همه برای تیمش مفید بوده است. او تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارد و در کنار بایرن و اتلتیکو همیشه خوب بازی کرده است. آمار نشان‌دهنده برتری او از موراتا است. 

وی در پایان گفت: ما در حدود یک ماه و نیم با مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم و پس از آن بود که همه بازیکنان به این حقیقت رسیدند که باید سخت مبارزه کنیم و برای برنده شدن تک‌تک امتیازات بازی‌ها تلاش کنیم.یوونتوس با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه خود مقابل پالرمو ۲۵ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.