سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر پالرمو تاکید کرد که تیمش بازی به بازی در حال بهتر شدن است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، یوونتوس در ادامه روند خوبش در سری A موفق شد با سه گل پالرمو را شکست دهد تا با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد و با اینتر صدرنشین تنها ۶ امتیاز اختلاف داشته باشد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان یوونتوس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که شایسته کسب سه امتیاز این دیدار هستند. برای رسیدن به پیروزی در این دیدار حساس نهایت تلاش‌مان را به کار گرفتیم. از عملکرد بازیکنان و نتیجه به دست آمده کاملا راضی هستم.

او ادامه داد: یوونتوس روند خوبی را دنبال می‌کند. در چند دیدار اخیر، عملکرد امیدوار کننده‌ای داشتیم و این نشان می‌دهد که بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. نسبت به قبل با تمرکز و هماهنگی بهتر بازی می‌کنیم. توپ را بهتر به گردش درمی‌آوریم و همه اینها امیدوار کننده‌ هستند. بازیکنان یوونتوس خیلی سریع دستورات کادر فنی را درک می‌کنند و این نکته بسیار مهمی است.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنانش به ستایش از آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی تیمش پرداخت و گفت: فصل قبل، مهاجم‌های اصلی ما کارلوس توس و فرناندو یورنته بودند. موراتا، مهاجم سوم یووه بود و اگر توس و یورنته خوب نبودند، او را به بازی می‌فرستادم اما بعد از جدایی توس و یورنته، نوبت به موراتا رسیده است. او اکنون یکی از مهاجمان اصلی تیم ماست و می‌تواند به درخشش خود ادامه دهد. موراتا در دیدار برابر پالرمو عملکرد خوبی داشت و بار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.