مهاجم کروات تیم فوتبال استقلال گفت: برای حضور در ترکیب آبی پوشان تابع تصمیم کادر فنی هستم.

پروپئیچ در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار تیمش برابر نفت تهران در جام حذفی گفت: ما در ابتدای بازی تیم برتر میدان بودیم و در نیمه اول نسبت به حریف برتری داشتیم که در این نیمه توانستیم از نفت پیش بیفتیم. اما در نیمه دوم با مشکلاتی مواجه شدیم. یکی از بازیکنان تیم ما اخراج شد. موضوعی که باعث شد تا نفت برای دقایقی روی دروازه ما فشار بیاورد تا در دقایق پایانی بازی گل تساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: ما در وقت‌های اضافه تلاش مضاعفی داشتیم تا دیگر گلی دریافت نکنیم و همچنین بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. خوشبختانه در وقت‌های اضافه هم توانستیم با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم نتیجه را حفظ کنیم تا بازی به ضربات پنالتی برود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: ما در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم زیرا رحمتی توانست سه ضربه نفت را مهار کند تا ما با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

پروپئیچ در خصوص موقعیت گل‌هایی که نفت در دقایق پایانی روی دروازه استقلال ایجاد کرد، گفت: ما ده نفره بودیم و به علت اینکه بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد و حریف یک بازیکن بیشتر از ما داشت، طبیعی بود که خسته شویم و نفتی‌ها بیشتر روی دروازه ما موقعیت ایجاد کنند. ما هم به دنبال آن بودیم که پیش از آن که بخواهیم گل بزنیم، در آن دقایق حساس از دروازه‌مان محافظت کنیم.  اما مهم آن بود که توانستیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در رابطه با نیمکت نشینی‌هایش در استقلال تصریح کرد: من کاملا تابع تصمیم سرمربی تیم هستم. شغل من این است که بتوانم به بهترین نحو ممکن تمریناتم را دنبال کنم تا با آمادگی کامل در خدمت تیم باشم. اینکه چه زمانی در ترکیب اصلی قرار خواهم گرفت، تصمیم سرمربی است. او هر وقت بگوید من روی نیمکت می‌نشینم و هر وقت هم صلاح بداند، به زمین می‌روم.

مهاجم کروات استقلال در رابطه با وضعیت این تیم نیز خاطرنشان کرد: شرایط خوب است. ما هفته آتی با سایپا در لیگ بازی داریم که این مسابقه می‌تواند به نوعی برای ما سخت باشد. ما خودمان را برای آن مسابقه آماده می‌کنیم.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.