سرمربی رئال مادرید می‌گوید که مهاجم پرتغالی و بال ولزی تیمش آزاد هستند که در زمین آزادانه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزار تسنیم، رافائل بنتیس در آستانه دیدار عصر فردا (یکشنبه) تیمش در خانه ایبار در چارچوب هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: آنالیزمان از بازی با شاختار پس از شکست در ال‌کلاسیکو مثبت بود. ما به واکنش تیم نیاز داشتیم که این امر هم در بازی این هفته‌مان در لیگ قهرمانان عملی شد. در بازی مقابل شاختار توپ را به خوبی به گردش در آوردیم و در کنار خلق موقعیت‌هایی موفق به گلزنی هم شدیم. پس از آن مرتکب چند اشتباه شدیم و دو گل از روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم. در کل در ۷۵ دقیقه اول بازی نشان دادیم که با یکدیگر متحد هستیم.

وی در ادامه در مورد هافبک کلمبیایی و مهاجم فرانسوی تیمش اظهار داشت: یکبار دیگر می‌گویم که از داشتن بازیکنی با کیفیت خامس رودریگس خوشحالم. امیدوارم او در هر بازی با تمامی پتانسیل خود بازی کند. بنزما هم روز گذشته عالی تمرین کرد. با بنزما صحبتی هم داشتم و به او گفتم که آرام باش و تنها روی فوتبالت تمرکز کن.

سرمربی سفیدپوشان مادریدی در خصوص بازی فردای تیمش هم عنوان کرد: ایبار در شکل و فرم خوبی است و در این مقطع از فصل عالی بازی می‌کند. بازی در زمین ایبار دشوار است، اما ما اعتمادبه‌نفس‌مان را بازیافته‌ایم. اگر روی بازی خود تمرکز کنیم و سختکوش باشیم، قادر به زدن چهار گل در خارج از خانه هم هستیم. اگر اوضاع طبق روال پیش برود می‌دانیم که می‌توانیم همان‌طور بازی کنیم که در ۱۴ بازی ابتدای فصل شکست‌ناپذیر بودیم.

بنیتس همچنین در ادامه صحبت‌هایش در مورد بال ولزی و مهاجم پرتغالی‌ خود گفت: من به بیل نگفتم که در سمت چپ بازی کن یا رونالدو متمایل به وسط و ایسکو در سمت راست بازی کنند. آنها آزاد هستند تا بسته به شرایط تغییر پست بدهند. بیل و رونالدو می‌توانند هر موقع که دوست داشتند پست‌شان را با یکدیگر عوض کنند.

هافبک آلمانی سفیدپوشان مادریدی نفر دیگری بود که رافا بنیتس به اظهارنظر در مورد او پرداخت. او گفت: کروس در بازی مقابل شاختار دونتسک به خوبی در بازی درگیر بود و نقشش را هم به خوبی در تیم ایفا کرد. او در خط میانی کنترل بازی را در اختیار داشت.

سرمربی کهکشانی‌ها در مورد وضعیت کاپیتان تیمش هم عنوان کرد: پیش‌بینی دوره ریکاوری کار آسانی نیست و این کاملاً به خود بازیکن برمی‌گردد، ولی امیدواریم که راموس در عرض یک ماه به میادین مسابقه بازگردد. به هر حال من به په‌په و ناچو اطمینان کامل دارم. ما در زمین با بازیکنانی که در اختیار داریم، کار می‌کنیم و وجود مصدومان در ترکیب تیم روی‌مان تأثیری نمی‌گذارد.

بنیتس در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود بال روسی رئال مادرید در این زمستان به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد، تأکید کرد: من روی بازی با ایبار تمرکز کرده‌ام و در مورد ورودی و خروجی‌های تیم اظهارنظری نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.