کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روزنامه مادریدی مدعی شد باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط میانی خود به دنبال ستاره بوسنیایی جالوروسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه مارکا مادرید در چاپ امروز خود نوشت که کهکشانی‌ها به صورت جدی به دنبال میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی آ.اس‌رم ایتالیا هستند.پیش از این زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که سران باشگاه بارسلونا به دنبال این ستاره هستند. بازیساز ۲۵ ساله مدتی طولانی است که مورد توجه باشگاه های متمول از جمله منچستر یونایتد، پاری‌سن ژرمن و منچستر سیتی قرار دارد.

امروز در صفحه نخست مارکا نوشته شده که رئال مادرید به دنبال جذب پیانیچ ستاره بوسنیایی گرگ‌ها است. باشگاه نماینده‌های خود را برای مذاکره به ایتالیا فرستاده است.

تنها چند روز پس از شکست سنگین رم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان و ایجاد تنش‌های بیشتر در باشگاه ایتالیایی و به وجود آمدن تردید در مورد سرمربی جالوروسی رودی گارسیا این خبر منتشر شده است.

لوئیس انریکه سرمربی فعلی بارسلونا که در تابستان ۲۰۱۱ هدایت تیم گرگ‌ها را برعهده داشت یکی از عوامل جذب پیانیچ برای رم بود و به نظر می‌رسد که اگر قرار باشد هافبک بوسنیایی ایتالیا را ترک کند به مربی سابقش ملحق شود.

او بهترین فصل دوران بازی‌اش را سپری کرده و در ۱۵ مسابقه رقابت‌های مختلف ۸ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل محیا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.