کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که تیمش برای نتیجه گرفتن مقابل استقلال باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

مجید جلالی در خصوص تقابل تیمش با استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و فرصت مناسبی داشتیم تا برای این مسابقه تمرکز کنیم. از این فرصت نهایت استفاده را بردیم و حالا باید خودمان را در این بازی اثبات کنیم. امیدوارم که شاگردانم در دیدار مقابل استقلال کارشان را به خوبی انجام دهند.

وی در مورد شرایط استقلال تأکید کرد: استقلال تیم خوبی است و در همه پست‌ها بازیکنان خوب و باکیفیت دارد. استقلال هم تجربه دارد و هم یک تیم پرانرژی محسوب می‌شود. استقلالی‌ها تا الان توانسته‌اند به هدف‌شان برسند و صدرنشین هستند. ما روز دوشنبه با تیم خوبی بازی داریم، اما استقلال هم نقطه ضعف دارد، مثل همه تیم‌هایی که دارای نقاط ضعف و قوتی هستند.

جلالی در پاسخ به این سؤال که «آیا سایپا در این مسابقه برای تساوی بازی خواهد کرد؟»، افزود: هیچ‌کس نمی‌داند در بازی چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما فقط می‌توانیم در مورد این مسابقه پیش‌بینی‌های خودمان را داشته باشیم و براساس آنها تمرین کنیم. اگر می‌خواهیم موفق شویم باید از فرصت‌های گلزنی نهایت استفاده را ببریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

سرمربی سایپا در مورد مشکلاتی که در خط حمله این تیم وجود دارد و همچنین عدم موفقیت رضا نوروزی در این فصل گفت: ما اشکالاتی در خط حمله داریم که باید آنها را برطرف کنیم. بخشی از این مشکلات با تمرین برطرف می‌شود و برای بخش دیگر هم باید منتظر زمان باشیم.

وی راجع به تغییرات سایپا برای نیم‌فصل دوم گفت: ما تغییرات زیادی نخواهیم داشت و باید در امتداد بضاعت باشگاه حرکت کنیم. شاید یک بازیکن یا دو بازیکن جذب کنیم، هرچند که برای جذب دو بازیکن نمی‌توانم با قاطعیت صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.