مائوریتزیو ساری، سرمربی باشگاه ناپولی، پس از پیروزی تیمش در برابر بروخه از عملکرد با تمرکز تیمش تمجید کرد و اذعان داشت که تیم او انگیزه بالایی داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، ناپولی شب گذشته در حالی که قبل از آن صعود خود به دور بعد در لیگ اروپا را قطعی کرده بود، توانست با نتیجه یک بر صفربروخه را شکست دهد و حالا سرمربی این تیم در مصاحبه پس از بازی خود گفت: هرچه باید در زمین به اجرا می‌گذاشتیم را انجام دادیم. حریف را به عقب فرستادیم و موفق شدیم در بخش نخست بازی، همه کارهایی که می‌خواهیم را انجام دهیم.

او گفت: حریف انگیزه زیادی داشت و از طرفی هم صعود ما به مرحله بعد قطعی شده بود و نمی خواستم خیلی ریسک کنم با این وجود از برتری تیمم در این دیدار راضی هستم. این بازی از لحاظ روانی برای ما متفاوت بود. زیرا ما قبل از این دیدار صعود خود را قطعی کرده بودیم و ممکن بود که در این بازی بی انگیزه ظاهر شویم و همین طور ورزشگاه نیز خالی بود. همینطور ریسک های بزرگی انجام دادیم و ما در واقع، در این بازی هیچ مهاجمی در اختیار نداشتیم. اما بازیکنان ما یک بازی واقعی را انجام دادند پس این یک قدم رو به جلو دیگر برای ما است.

سرمربی ناپولی در پایان صحبت‌هایش در مورد اینکه بازیکن جدیدی به تیمش خواهد آورد نیز عنوان کرد: اکنون می‌خواهم روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز کنم. نمی‌خواهم اجازه دهم بازیکنانم در دیدارهای پیش رو باز هم اشتباه‌هایشان را تکرار کنند. مقوله بازار نقل و انتقال‌ها برای کسانی است که نمی‌خواهند در مورد فوتبال صحبت کنند. صحبت کردن در مورد خرید بازیکنان جدید کاری است که برخی مربیان بد می‌خواهند خودشان را پشت آن پنهان کنند.

سرمربی ناپولی در پایان درباره بازی با اینتر گفت: بازی با اینتر حساس نیست چرا که هنوز در ابتدای فصل هستیم و این گونه بازی‌ها نمی‌تواند تاثیری در قهرمان داشته باشد. با این حال شرایط دو تیم در جدول به گونه ای است که دو تیم می خواهند به برد برسند تا در صدر جدول قرار گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.