کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دستیار کی‌روش گفت: استارت جوانگرایی در باشگاه‌ها زده می‌شود و این موضوع در تیم ملی به ما کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزرای فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از پایان تمرین امروز سایپا، مجید جلالی و اعضای کادر فنی تیم ملی با هم گفت و گو کردند.

در ابتدا دن گاسپار تمرینات متنوع مجید جلالی در تمرین سایپا را ستود.

جلالی هم با قدردانی از مربیان تیم ملی به دلیل حضور در تمرین تیمش گفت: جوانگرایی انجام شده در تیم ملی فرصت بسیار خوبی برای فوتبال ایران است. ما بازیکنان جوان خیلی خوبی در سایپا داشته و داریم که برخی از آنها مثل اخباری برای گذراندن دوران سربازی از ما جدا شده اند و برخی نیز مصدوم هستند.

اوسیانو هم در پاسخ اظهار داشت: استارت جوانگرایی در باشگاه ها زده می شود و این موضوع در تیم ملی به ما کمک می کند. ما در واقع ادامه دهنده کاری هستیم که در باشگاه ها شروع می شود. جوانگرایی در فوتبال فرایند است و جایگزین کردن بازیکنان جوان به جای بازیکنانی چون نکونام زمان بر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.