کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: فکر می‌کنم دروازه‌بان استقلال برای مهار پنالتی‌ها یک قدم به جلو برمی‌داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی بازیکن مصدوم نفت که مقابل استقلال بازی نکرد پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم سیدمهدی رحمتی برای مهار پنالتی‌ها یک قدم به جلو برمی‌داشت البته بهتر است که در این مورد کارشناسان نظر بدهند.

وی در مورد وضعیت خودش گفت: من تلاش می‌کنم که زودتر برسم. هر روز تست می‌دهم. امیدوارم روز شنبه در تمرین و کنار تیم باشم.

حسینی در مورد اینکه تیم نفت با تمام ستارگانی که دارد، نتوانسته خوب نتیجه بگیردف گفت: کدام ستاره؟ شما یکی را نام ببرید. همه تیم‌ها بازیکن دارند. البته در تیم نفت مصدومان زیادی داریم. من مصدوم هستم. ایمان مبعلی به تازگی خوب شده است. پیام صادقیان بازی قبل نبود و دست منصوریان خالی است. ما چند بازی را به خاطر بازی با الاهلی از دست دادیم زیرا تمرکزمان روی آن بازی بود. به هر حال باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

مدافع نفت در مورد حرکت مجید صالح گفت: من تعجب می‌کنم وقتی ما با تیمی مثل استقلال بازی داریم چرا مجید صالح مربی استقلال باید کارشناس برنامه باشد؟ او در کارشناسی‌اش به ما توهین کرد و امروز هم حرکاتی انجام داد که توهین بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.