کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم زمین محل تمرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که بعدازظهر امروز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: در تمرین پرسپولیس به روی همه باز است و شما هم دیدید که چیزی برای پنهان کردن نداریم. البته در مورد برخی بازیکنان مشکلات کوچکی وجود دارد. نوراللهی دیروز از ناحیه مچ و رامین رضائیان هم امروز از ناحیه مچ پا دچار آسیب شدند. علیپور هم مصدومیتی از ناحیه لگامنت دارد.

وی در مورد زمین تمرین سرخپوشان نیز گفت: مشکلی که الان داریم زمین محل تمرین است که کیفیت لازم را ندارد. تلاش زیادی کرده ایم تا بتوانیم زمین دیگری را برای تمرین پیدا کنیم اما هنوز موفق به این کار نشده ایم. یکی از دلایل مصدومیت بازیکنی مثل نوراللهی همین زمین بی کیفیت است.

وی در مورد اینکه برخی از قولی که شما داده اید و پرسپولیس را مدعی قهرمانی معرفی کرده اید انتقاد کرده اند گفت: یعنی ما نباید برای خودمان رویا داشته باشیم؟ این حق ماست که برای پرسپولیس هدف داشته باشیم. یعنی آنها نمی خواهند این حق را برای ما قائل باشند که رویا داشته باشیم. شاید دوست دارند ما هیچ هدفی نداشته باشیم؟

برانکو ادامه داد: ما برای خودمان یک هدف را طراحی کرده ایم و می خواهیم قهرمان شویم. حالا اگر این خواسته ما مزاحم کسی است دیگر این مشکل خودشان است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.