کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چیزی درمورد حضور قلعه‌نویی یا خطیبی در تراکتورسازی نشنیده‌ام و این مسائل به ما مربوط نمی‌شود و باشگاه تصمیم‌گیرنده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی در صدد قطع همکاری با تونی اولیویرا و مذاکره با رسول خطیبی و امیر قلعه‌نویی هستند، اظهار داشت: من چیزی درمورد حضور این دو مربی در تراکتورسازی نشنیده‌ام. این مسائل معمولا در رسانه‌ها مطرح می‌شود، نمی‌دانم باید چه بگویم. همیشه این چیزها در فوتبال وجود دارد اما بهتر است در این خصوص از مسئولان باشگاه سؤال کنید. آنها بهتر می‌توانند جواب این سؤالات را بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که اولیویرا چقدر در نتایجی که تراکتورسازی کسب کرده مقصر است،‌گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد نباید فقط تقصیرها را گردن یک نفر انداخت. کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه مقصر هستند و ما نباید دنبال فرد خاصی باشیم و همه چیز را به او ربط دهیم.

ایران‌پوریان تصریح کرد: می‌دانیم هواداران ناراحت هستند اما تمام تلاش بازیکنان این است که وضعیت را تغییر دهند. معتقدم با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود و باید همه‌چیز را در زمین مسابقه ثابت کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم ما شرایط بهتری پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.