کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پنجمین دور از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا با توقف بایر‌لورکوزن و پیروزی شاگردان آندره ویلاس بواس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز شب نخست از دور پنج رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو دیدار در گروه‌های E و H برگزار شد که در گروه E تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان در خانه باته بوریسوف بلاروس با تساوی یک بر یک متوقف شد و با ۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

در این دیدار میخائیل گوردیچوک در دقیقه ۲ برای باته بوریسوف گلزنی کرد و ادمیر مهمدی در دقیقه ۶۸ کار را برای نماینده آلمان به تساوی کشاند. با این نتیجه نماینده بلاروس ۴ امتیازی شد اما در قعر جدول گروه E باقی ماند.

در دیگر بازی امشب در گروه H زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، تیمی که پیش از این صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود با نتیجه ۲ بر صفر از سد والنسیا گذشت. گل نخست این بازی اولگ شاتوف در دقیقه ۱۵ و گل دوم را آرتم زوبیا در دقیقه ۷۴  زدند تا نماینده روسیه ۱۵ امتیازی شود و صدرنشینی‌اش را مسجل کند. والنسیا هم با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در ادامه بازی‌های شب نخست از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب شش بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

گروه E بارسلونا - رم

گروه F آرسنال - دینامو‌زاگرب بایرن‌مونیخ - المپیاکوس

گروه G پورتو - دیناموکیف مکابی - چلسی

گروه H لیون - خنت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.