سرمربی تیم فوتبال مالمو به بازیکنانش هشدار داد به فکر مبادله پیراهن ورزشی با زلاتان ایبراهیموویچ نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس «آگه هاریده» سرمربی مالمو برای مصاف با پاری‌سن‌ژرمن یکسری نگرانی‌ها دارد. از جمله می‌ترسد شاگردانش به جای آنکه روی بازی با حریف قدرتمند پاریسی تمرکز کنند، به فکر مبادله پیراهن ورزشی در پایان مسابقه با زلاتان ایبراهیموویچ و چند ستاره مهم دیگر تیم باشند.

به باور او، فکرکردن در این مورد، شاگردانش را از اصل رقابت با سن‌ژرمن دور خواهد کرد.

هاریده در کنفرانس خبری قبل از مسابقه که امروز برگزار شد، به همین دلیل به بازیکنانش هشدار داد.

وی گفت: نباید یک اشتباه را ۲ بار مرتکب شد. مقابل رئال مادرید بازیکنانم بیشتر از آنکه به فکر، بازی و اجرای دستوراتم در زمین باشند،‌ دغدغه پایان بازی و تعویض لباس با کریس رونالدو و چند نفر دیگر را داشتند. برای آنها همین که مقابل رئال مادرید قرارمی‌گرفتند، خود یک افتخار بزرگ بود. در حالیکه موظف بودند به فکر تلاش و تکاپو در زمین باشند. آنها از همین اشتباه چیزهایی یادگرفتند. فهمیدند در همه حال باید روی بازی و این که چه کارهای انجام شود، تمرکز کنند و گرنه در این نکته که زلاتان ایبراهیموویچ بازیکنی بزرگ است، تردیدی وجود ندارد.

مربی مالمو همچنین عنوان کرد: نهایت تلاش خود را برای کسب نتیجه مقابل سن‌ژرمن خواهیم کرد. هر چند که می‌دانیم حمله کردن به تیمی مثل سن ژرمن چقدر سخت است. امیدواریم هوای سرد و بارش برف، امتیازی به سود ما برای مقابله با سن ژرمن شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.