سرمربی سابق تیم فوتبال پیام وحدت کاشمر اظهار داشت: خودکشی بازیکن این تیم در منزلش رخ داده بود.

آرمین رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد خودکشی بازیکن پیام وحدت اظهار کرد: متاسفانه از روز اولی که در این تیم حضور پیدا کردم بازیکنان را با وعده و وعید در تمرینات نگه می داشتیم و متاسفانه ریالی از قرار دادهای بازیکنان پرداخت نشد.

وی ادامه داد: البته این روند در سالهای گذشته نیز به همین صورت بود و بازیکنان به صورت قطره چکانی پول می گرفتند اما امسال شرایط بدتری حاکم بود ولی با این حال توانستیم با همین شرایط سخت نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی سابق پیام وحدت کاشمر اظهار کرد: این که بازیکن خودکشی کرده است درست می باشد و من هم این مسئله را از مدیرعامل باشگاه و بازیکنان شنیدم و بعد هم با خود بازیکن صحبت کردم اما ان اتفاق در منزل خودش رخ داده بود و این طور که مشخص است مقادیر زیادی قرص مصرف کرده بود که خوشبختانه با اقدام به موقع از بروز یک حادثه ناگوار جلوگیری شد.

وی افزود: رقم قرار داد بازیکنان در لیگ های پایین بسیار ناچیز است اما همین مقدار را هم پرداخت نمی کنند و نظارتی هم از سوی فدراسیون بر روی این شرایط نیست. بازیکنی هم که تمام زندگی اش را از راه فوتبال می گذراند وقتی با عدم پرداخت روبرو می شود خب ممکن فشار زیادی را تحمل کند که این فشار منجر به چنین اقدام هایی می گردد.

آرمین رهبر ادامه داد: ببینید وقتی بازیکنان ما مجبور می شوند که شب قبل از بازی به جای شام فلافل بخورند و یا مسیری طولانی را با قطار یا اتوبوس بروند و در چند نفری در یک اتاق بخوابند خوب این اتفاقات هم ممکن است به وجود آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.