سرمربی سپاهان گفت: فردا بازی آسانی نداریم چون سطح بازی ذوب آهن با تمام تیم‌های ایران متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور استیماچ سرمربی سپاهان قبل از دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در جام حذفی و در نشست خبری گفت: امیدوارم فردا حمایت هواداران را شاهد باشیم. بازی فردا از اهمیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است و عملا برای شهر ما و هواداران این اهمیت بسیار زیاد است.  البته بعد از برد مقابل نفت دیگر به بازی‌های بعدی‌مان فکر می‌کنیم و همه تیم ما به بازی فردا خوشبین هستند.

وی ادامه داد: فردا مقابل حریفی بازی می‌کنیم که طبق آمارهایی که به من دادند بسیار قوی است و همیشه سعی می‌کند بازی خوبی انجام دهد. مطمئنا بازی آسانی نداریم چرا که سبک تیم ذوب آهن با سبک تمام تیم‌های ایران متفاوت است. این تیم یک تیم هجومی است و ما باید بتوانیم منظم و با تمرکز به میدان برویم.

استیماچ گفت: هر چند ما هم سپاهان هستیم و همه از ما انتظار برد دارند. البته اکثر بازی‌های ذوب آهن را بررسی کردیم و سبک بازی آنها  نسبت به چند بازی که مصدومان زیادی داشتند، بسیار فرق کرده است اما این موضوع اهمیتی ندارد و مهم این است که بتوانیم بازیکنان حریف را مهار کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد بازگشت علی احمدی به این تیم گفت: او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و روش‌های درمانی را برای او ارائه کردیم. امیدوارم خودش را به شرایط خوب برساند چرا که اگر او برگردد می‌تواند نقش مهمی را در تیم ایفا کند.

وی در مورد حضور رحمان احمدی در دروازه سپاهان گفت: با رحمان جلسه‌ای داشتیم و توانستیم او را به شرایط ایده‌آل برسانیم. رحمان و شهاب دوستان خوبی هستند و ما بازی‌های زیادی پیش رو داریم که گردان هم باید خودش را آماده نگه دارد.

استیماچ در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران زیادی برای بازی فردا بیایند تا از ارائه یک بازی خوب لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.