رییس باشگاه بارسلونا معتقد است پس از کسب سه گانه انتظار هواداران از تیم بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا بارسلونا ۴ گل رئال مادرید را در هم کوبید.

رییس آبی اناری‌ پوشان از نتیجه به دست آمده خوشحال است. جوزپ ماریا بارتومئو درباره بازی گفت: تا به اینجا فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. تیم خوب بازی می‌کند و مسابقه‌ها را جدی می‌گیرد. من به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. این جریان می‌تواند ادامه‌دار باشد، اما باید از این پیروزی بزرگ که در خانه حریف به دست آمد،‌ لذت برد. این برد تعیین کننده نبود، اما اهمیت داشت.

رییس بارسلونا درباره سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو معتقد است: این اتفاقات روی می‌دهد. ما در وسط نیم فصل قرار داریم و بازی‌های زیادی پیش رویمان است. تیم‌ها در حال تغییرند. من از تیم خودمان راضی هستم. پس از کسب سه گانه انتظار از ما بیشتر شده است. برابر رئال نسبت به حریف برتر بودیم ولی این سوت‌ها گذرا هستند و این وضعیت تغییر خواهد کرد. در حال حاضر به بازی برابر رم فکر می‌کنیم.

بارتومئو درباره با بازگشت لیونل مسی به میادین پس از دو ماه اظهار کرد: می‌دانیم مسی چه کسی است. با تلاش پزشکان به این بازی رسید و توانست ۳۵ دقیقه در سطح خوبی بازی کند. بدون مسی نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما جای او در بازی‌ها خالی بود. او نقش اساسی در تیم دارد.

او درباره جدایی نیمار از بارسلونا در صورت حل نشدن مسائل مالی این بازیکن نیز گفت: نیمار از بودن در بارسلونا شاد و خرسند است. در حال حاضر بازیکنان خوب کار می‌کنند و همیشه تعهدشان را نشان داده‌اند و نیمار جزو بازیکنانی است که تعهد زیادی نسبت به تیم دارد.

بارتومئو درباره اهداف تیم گفت: در حال حاضر به رم فکر می‌کنیم تا بتوانیم صدرنشینی در گروه را به دست آوریم. تا پایان فصل راه درازی در پیش است ولی همیشه انتظارها از ما بالاست و در بالاترین سطح ممکن مبارزه خواهیم کرد. چهره تیم جدی است، تیمی که خوب بازی و گلزنی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.