مهاجم تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش برابر استقلال عملکرد خوبی داشت گفت: بر خلاف جریان بازی نتیجه رقم خورد.

مهدی دغاغله در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار تیمش برابر استقلال که به شکست دو بر صفر فولاد انجامید، گفت: بازی خوبی را برابر استقلال انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت این نتیجه رقم خورد.

وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی به روی دروازه استقلال ایجاد کردیم که باید بیشتر قدر آن‌ها را می‌دانستیم. عملکرد بهتری نسبت به حریف ارائه دادیم و به نظرم نتیجه بر خلاف جریان بازی رقم خورد. 

مهاجم تیم فولاد خوزستان در خصوص عملکرد داور در بازی تیمش برابر استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم اما گل دوم استقلال واقعا خطا بود. همچنین یک پنالتی هم برای تیم ما اعلام نشد. آنطور هم که سایر اعضای تیم ما می‌گفتند گل اول استقلال هم خطا بود.

وی در رابطه با دلایل ناکامی فولاد در لیگ امسال خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم که مشکل کجاست. زیرا ما در مجموع عملکرد فنی نسبتا خوبی داریم و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. البته باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم بهتر استفاده کنیم. 

دغاغله اضافه کرد: برای خروج از این شرایط فقط باید در بازی‌های آتی چند پیروزی متوالی به دست بیاوریم تا شرایط‌‌ مان در جدول بهتر شود. تیم ما در مجموع تیم خوبی است. اما باید تنها به پیروزی در بازی‌های بعدی‌مان در لیگ فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.