کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی‌پوشان بانوان فوتسال گفت: از شما می‌خواهم در جام جهانی گواتمالا تمام تلاشتان را بکار بگیرید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمود اسلامیان با حضور در جمع ملی پوشان فوتسال بانوان گفت: از شما بخاطر کسب قهرمانی در رقابتهای آسیایی مالزی تشکر می کنم. شما با تمام تلاشتان قهرمانی را به دست آوردید که باعث شادی دل میلیون ها ایرانی شد. بعد از حادثه تلخ منا، کسب پیروزی های ارزشمند شما مقابل حریفانتان، باعث شد تا دل مردم ایران شاد شود و رنگ خوشی و شادی به این ملت باز گردد.

وی افزود: کارتان بقدری مهم و با ارزش بود که برای اعزام به مسابقات، شخص رئیس جمهور محترم و حتی وزارت ورزش و جوانان تمام تلاششان را برای حضورتان در این پیکارها بکار گرفتند. از شما می خواهم که با تمام توان به مصاف حریفان خود بروید و بهترین عملکرد را داشته باشید. پیکارهای سختی را پیش رو دارید و بدون دغدغه به مصاف حریفان خود بروید. درست است که قهرمان آسیا شده اید، اما در جام جهانی کار سختی را دارید. از شما می خواهم بدون استرس و با تجربه ای که دارید به مصاف حریفان خود بروید. عملکرد شما هر چه باشد، چیزی از ارزش ها و عنوان قهرمانیتان در آسیا کم نمی کند.

گفتنی است، پس از صحبتهای نایب رئیس اول فدراسیون، بازیکنان وکادر فنی خود را معرفی کرده و پس از پایان این نشست، اسلامیان با اهدا لوح و جوایزی از بازیکنان تقدیر و تشکر کرد.

پیش از سفر تیم ملی فوتسال بانوان به رقابتهای جام جهانی گواتمالا، بازیکنان تیم ملی فوتسال با امضاء بر روی پیراهن تیم ملی فوتسال، این لباس را به یک کودک سرطانی اهدا کردند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال بانوان صبح امروز در کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی پیگیری شد.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان اعزامی به گواتمالا را به شرح زیر اعلام کرد:

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین راد و نیلوفر اردلانی از تهران

سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور از خوزستان

فاطمه اعتدادی از قزوین

اعظم آخوندی از اصفهان

سارا شیربیگی از کرمانشاه

فهمیه زارعی از هرمزگان

بازیکنان از ۲۲ آبان ماه در اردوی تدارکاتی تمرینات خود زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و بامداد فردا ۳۰ آبا ن ماه تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس گواتمالا ترک خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا از سوم آذرماه به میزبانی گواتمالا برگزار می شود که ملی پوشان فوتسال کشورمان با تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا در گروه A به رقابت با یکدیگر می پردازند.

لازم به ذکر است، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

۲۴ نوامبر (۳آذر)

برزیل - کاستاریکا

ایران - پرتغال

اسپانیا - روسیه

گواتمالا - ژاپن

۲۵ نوامبر (۴ آذر)

پرتغال - کاستاریکا

ایران - برزیل

ژاپن - اسپانیا

گواتمالا - روسیه

۲۶ نوامبر (۵ آذر)

کاستاریکا - ایران

پرتغال - بریل

روسیه - ژاپن

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.