ستاره سابق شیاطین سرخ شماره هفت را شماره‌ای استثنایی در تاریخ یونایتد دانست و از "دپای" خواست که قدر این پیراهن را بداند، چرا که الهام گر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، ممفیس دپای در فصل جابجایی تابستانی با رقم بالایی راهی شیاطین سرخ شد و از او به عنوان کریستیانو رونالدو جدید یونایتد سخن به میان آمد و حتی پیراهن شماره هفت را هم به او دادند.

اما این بازیکن هلندی نتوانسته انتظارات را در تیم جدیدش برآورده کند. تا قبل از شکست سه بر صفر شیاطین سرخ برابر آرسنال لوئیس فان خال او را در ترکیب اصلی به میدان می فرستاد، اما نمایش ضعیف او در آن دیدار باعث شده تا فان خال دیگر به او فرصت بازی در ترکیب اصلی ندهد.

بعضی از رسانه های انگلیسی بعد از نمایش ضعیف دپای نوشتند که پیراهن شماره هفت یونایتد بر تن او سنگینی می کند و او باید شماره دیگری را انتخاب می کرد.

جورج بست، برایان رابسون، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو، بازیکنان بزرگی هستند که این شماره را در یونایتد به تن کرده اند. شماره هفت فصل قبل به آنخل دی ماریا داده شد اما او نتوانست بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد و الان هم دپای در چنین مسیری گام برمی دارد.

بکام که یکی از بهترین شماره هفت های تاریخ یونایتد است در واکنش به پوشیدن این شماره توسط دپای گفت: بعضی می نویسند که پوشیدن این شماره رعب آور است، اما من آن را افتخاری بزرگ می دانم. شماره هفت در یونایتد شماره ای استثنایی است و براین باورم که باعث فشار آمدن روی یک بازیکن نمی شود. دپای باید بداند که این شماره الهام آور است. برای من که این گونه بود.

او ادامه داد: شماره هفت پیراهن من نیست، بلکه پیراهن اسطوره های یونایتد مثل جورج بست، برایان رابسون و اریک کانتونا است. همین مسئله باعث شد که من هم این شماره را انتخاب کنم. شماره هفت شماره ای استثنایی در تاریخ منچستر یونایتد است و برای همیشه هم این گونه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.