دروازه‌بان سابق سرخابی‌های پایتخت با بیان اینکه عملکرد آدم‌ها بیانگر همه چیز است، از پاسخ روشن دادن به سوالی درباره مهدی رحمتی و علیرضا حقیقی خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال و پرسپولیس که امروز تمرین استقلالی‌ها را از نزدیک تماشا می‌کرد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چرا به تمرین‌های استقلال آمده است گفت: بعضی وقت‌ها دلتنگ دوستانم می‌شوم و برای دیدن آن‌ها به اینجا آمده‌ام. تا سه هفته دیگر تهران هستم و در حال حاضر استعدادیاب تیم یو سی ال بلوز آمریکا هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تمرین‌های پرسپولیس هم شرکت می‌کند یا نه گفت: چون در دو سال اخیر در استقلال بوده‌ام ابتدا به اینجا آمدم ولی هفته بعد به تمرین‌های پرسپولیس هم سر می‌زنم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره علیرضا حقیقی و مهدی رحمتی گفت: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم ولی اعتقاد دارم عملکرد آدم‌ها بهترین جواب و بیانگر همه چیز است.

او در پاسخ به این سوال که تفاوت سطح فوتبال ایران را با زمانی که خودش بازی می‌کرده چقدر می‌بیند، گفت: فوتبال ایران در حال پوست اندازی است و شهامت بازی دادن به جوانان را دوست دارم. به نظرم موقعش بود که این اتفاق رخ دهد.

محمدی در پایان و در واکنش به این سوال که آیا روزی برای مربی‌گری به ایران برمی‌گردد یا نه گفت: بله. من به آمریکا رفته‌ام تا دانشم را اضافه کنم. ۲۲ سال بازی نکردم که در نهایت به آمریکا بروم و آنجا زندگی کنم. هدف من مربی دروازه‌بان‌ها نیست و می‌خواهم روزی به عنوان سرمربی به ایران برگردم و کار کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.