کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

حضور ۳ عضو شورای شهر تهران در اردوی تیم امید حداقل ۲ روز طول کشید و این سه حتی با لباس تیم امید در چمن ورزشگاه ایرانیان تمرین کردند.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دل دعواهای شهرداری تهران برای حسابرسی دفاتر ، علی دبیر و دو عضو دیگر منتقد شورای شهر به همراه حبیب کاشانی راهی اردوی تیم ملی امید ایران در امارات شدند. حضوری که حالا آخرین دارنده طلای کشتی آزاد در المپیک ، درباره اش می گوید:«برای سفری کاری به دوبی رفته بودم که اردوی تیم امید هم با این سفر همزمان شده بود.برای همین تصمیم گرفتم به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک ، همان طور که به سایر تیم های المپیکی سر زدم ، سری هم به اردوی تیم ملی امید بزنم.» این تنها عضو ورزشی و المپینی نیست که رفته و در جمع ملی پوشان امید حاضر شده است که هادی ساعی هم در این سفر حضور دارد. او گفته برای رفتن به اردوی امید و برای رفاقتی که با حبیب کاشانی دارد ، عازم سفر شده است. او البته از این گفته که کار کاشانی برای اینکه بی کمک و حمایت و به تنهایی تیم امید را می گرداند ، قابل ستایش است . قناعتی هم چیزی نگفته اما حتما برای حضورش دلیلی دارد.رفتن علی دبیر و هادی ساعی باز اینگونه قابل توجیه است که دو چهره محبوب ورزشی به اردوی تیم ملی کشورشان رفته اند و  حضور این سه در اردوی قبل نهایی امیدها حتما باعث افزایش روحیه ملی پوشان شده اما آیا بهتر نبود این قهرمان های شورای شهر ، همین جا در ایران و در یکی از اردوهای تهران یا کیش تیم ملی به دیدن ملی پوشان می رفتند؟ بهتر نبود که این سفرهای بی دلیل ، از ورزش ایران برچیده شود؟ درحالی که هنوز منتقدان زیادی به همراهان پرشمار تیم امید در سفر هلند ، انتقاد دارند.

اینکه در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ، نیاز به حضور این همه همراه بوده است؟البته تیم امید ، تنها تیمی نیست که این همه همراه شاید بی نیاز دارد ، نیست و همین چند وقت پیش که تیم ملی فوتسال به برزیل رفته بود ، دو نماینده مجلس همراه تیم به برزیل رفته بودند. دو نماینده ای که خیلی هم منتقد رفتارهای فوتبال هستند. این هم تنها باری نبود که نمایندگان به همراه تیم های ورزشی اعزام می شدند. سفرهایی مثل المپیک ، بازی های آسیایی و سفرهای ملی ، همیشه پر است از این مهمان های ناخوانده که در تهران به خود زحمت حضور در تمرینات را نمی دهند اما برای سفرهای ملی ، سختی سفر را به جان می خرند. اگرچه در میان همه رفتارهای قابل انتقاد وزارت ورزش ، محمود گودرزی سعی کرده در مقام وزیر ورزش ، قبل از همه از سفرهای غیر ضروری بپرهیزد و خودش نرود تا فدراسیون ها هم بی دلیل اعضای سیاسی مجلس یا شوراها و ... را به سفرهای غیر ضروری نبرند. هرچند در همان وزارت ورزش هم برای رفتن به سفر آمریکا ، معاونان وزارتخانه ، مجال را از دست نمی دهند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.