اسطوره فوتبال فرانسه و ستاره سابق رئال مادرید به ستایش از عملکرد رافائل بنیتس روی نیمکت کهکشانی‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی با رافائل بنیتس داشته است. این تیم در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ فوتبال اسپانیا موفق شد در ورزشگاه خانگی سلتاویگو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

زین الدین زیدان، ستاره سابق رئال مادرید به ستایش از رافائل بنیتس پرداخت و گفت: رئال در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است. بر این باورم بنیتس کارهای خوبی در این تیم انجام داده است. به سبک این مربی علاقه دارم و تیم او تاکنون خوب ظاهر شده است.

زیدان که اکنون هدایت تیم دوم رئال مادرید را به عهده دارد، درباره این سوال که آیا به مربیگری در تیم نخست رئال فکر می‌کند، اظهار کرد: الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم، «رئال مادرید کاستیا» است. خوشبختانه با این تیم نتایج خوبی به دست آوردم و می‌خواهم به این روند خوب ادامه دهم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما در شرایط کنونی تنها به کاستیا فکر می‌کنم.

زیدان در فصل نخست حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید، دستیار او بود و توانست با این مربی بزرگ ایتالیایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.