مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: فوتبال هر کجا که باشد به اندازه خودش دردسر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی در مورد پیروزی تیم والیبال پیکان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی مقابل آلومینیوم در هفته اول برگزار شد و بازی خوبی بود. فکر نمی‌کردم تیم حریف این گونه مقابل پیکان قرار بگیرد و حتی در صحنه‌هایی تیم ما را تحت فشار قرار دهد.

وی با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی برزیل خاطرنشان کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم چند بازیکن خارجی جدید به ترکیب تیم اضافه شده‌اند که هنوز با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند. این موضوع کار ما را سخت تر می‌کند. آن طور که شنیده‌ام تمام تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شوند با تمام قوا می‌آیند و چند بازیکن کمکی قدرتمند هم جذب کرده اند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد درگیری در دیدار دوستانه با متین صالحین ورامین پیش از آغاز لیگ برتر تصریح کرد: این کار پسندیده نیست. پیش از شروع مسابقات جلسه‌ای را با بازیکنان و کادر فنی برگزار کردم که در آن جلسه همه قول دادند که دست به دست هم دهند و با تدبیر در مسابقات حاضر شوند.

شیعی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر حضور ندارد آیا توجه شما به والیبال بیشتر می‌شود یا خیر گفت: فوتبال هر کجا که باشد به اندازه خودش درد سر دارد. در لیگ دسته اول ۳۸ مسابقه باید برگزار شود که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. مسائل اقتصادی که برای هر مسابقه وجود دارد کار ما را سخت می‌کند. در فوتبال تنها بعد فنی مطرح نیست بلکه تیم‌هایی موفق می‌شوند که بتوانند از نظر اقتصادی هم تیم خود را حمایت کنند. چون در طول ۳۸ مسابقه حداقل حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه لازم است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم امتیاز هر مسابقه برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی در خصوص آخرین شرایط محمد جواد معنوی‌نژاد تصریح کرد: این بازیکن همراه با سایر بازیکنان عازم برزیل شد. ما شب گذشته جلسه‌ای را با حضور پدرش داشتیم و مشکلات این بازیکن برای حضور در ترکیب تیم پیکان حل شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن در طول لیگ در اختیار باشگاه پیکان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.