در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۸ دیدار در ۴ گروه برگزار شد و در حساس‌ترین دیدار پاری‌سن‌ژرمن در خانه مقابل رئال مادرید به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه با برگزاری ۸ دیدار همزمان در ۴ گروه پیگیری شد و در حساس‌ترین مصاف رئال مادرید در ورزشگاه پارک‌ده‌پرنس شهر پاریس به مصاف سن ژرمن رفت و این دیدار مهم در شب بی‌فروغ ستارگان دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو نماینده شهر منچستر نیز مقابل رقبا قرا گرفتند و من‌سیتی در ثانیه‌های پایانی به برد رسید و من‌یونایتد در مسکو به تساوی قناعت کرد.

در گروه D  یوونتوس که از دو دیدار گذشته ۶ امتیاز کسب کرده بود مقابل گلادباخ کاری از پیش نبرد تا ترمز شاگردان الگری در تورین کشیده شود.

نتایج کامل دیدارهای امشب یه شرخ زیر است:

 

گروه A

پاری سن‌ژرمن صفر - رئال‌مادرید صفر

 

مالمو یک - شاختار دونتسک صفر

برای مالمو مارکوس روزنبرگ دردقیقه ۱۷ گلزنی کرد.

دراین گروه رئال مادرید و سن ژزمن با ۷ امتیاز له ترتیب اول و دوم هستند و مالمو با ۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و شاختار بدون امتیاز در انتهای جدول دیده می‌شود.

گروه B

زسکامسکو  یک - منچستریونایتد یک

سیدو دومبیا در دقیقه ۱۵ برای میزبان و آنتونی مارسیال در دقیقه ۶۵ برای من‌یونایتد موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ۱۴ رومان ارمنکو یک پنالتی را بزیا زسکا از دست داد.

 

ولفسبورگ ۲ - آیندهوون صفر

برای نماینده ژزمن‌ها باس دوست در دقیقه ۴۶ و مکس کروزه در دقیقه ۵۶ گلزنی کرد.

گروه C

گالاتاسرای ۲ -بنفیکا یک

برای ترک‌ها سلچوک اینان از روی نقطه پنالتی و لوکاس پودولسکی در دقیقه ۳۳ گلزنی کرد و تک گل بنفیکا را نیکلاس گایتان در دقیقه ۲ وارده دروازه میزبان کرد.

 

اتلتیکومادرید ۴ - آستانه صفر

برای نماینده اسپانیا سائول در دقیقه ۲۳، جکسون مارتینز در دقیقه ۲۹، اولیور تورس در دقیقه ۶۳ و ده‌دچکو در دقیقه ۸۹ گل به خودی گلزنی کرد.

 

 

 

گروه D

یوونتوس صفر - مونشن‌گلادباخ صفر

 

 

منچسترسیتی ۲ - سویا یک

برای شاگردان پیگرینی عادل رامی (گل به خودی) در دقیقه ۳۶ و کوین دی‌بروین در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد و تک گل سویا را کونوپلیانکا در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.