شاگرد سابق یورگن کلوپ با تمجید از این مربی عنوان کرد این مربی در لیگ برتر و در تیم لیورپول موفق خواهد شد و روزهای خوبی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، یورگن کلوپ که به تازگی هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است فردا در اولین حضور خود روی نیمکت لیورپول باید برابر تاتنهام به میدان برود؛ دیداری که اهمیت زیادی برای لک لک‌ها خواهد داشت.

روبرت لواندوفسکی که زیر نظر کلوپ در دورتموند چهره شد و به بایرن مونیخ پیوست با تمجید از این مربی گفت: کلوپ را به خوبی می‌شناسم. او انسان بسیار خوبی است و رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان خود برقرار می‌کند. رمز موفقیت او نیز روحیه بالای خود و تیم او است. به نظرم لیگ برتر بهترین مکان برای او بود تا بتواند بار دیگر ارزش‌های خودش را در فوتبال نشان دهد. کلوپ انسان خوبی است و به خوبی می‌داند که لیگ برتر با لیگ آلمان فرق می‌کند. او انسان با هوشی است و من برای او آرزوی موفقیت می کنم.

مهاجم گلزن لهستانی که این روزها غیر قابل مهار به نظر می‌رسد در ادامه گفت:‌ بایرن در مسیر درستی قرار دارد و ما این فصل به افتخارات زیادی فکر می‌کنیم. با این حال هنوز در ابتدای راه هستیم و نباید مغرور شویم. بازیهای سخت زیادی در ادامه فصل باقی مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.