بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از تعویض در نیمه دوم نسبت به این موضوع معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن‌الائمه با حضور بیش از ۲۵ هزار تماشاگر آغاز شده که بازی با تساوی یک بر یک در جریان است.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم با تأخیر وارد زمین مسابقه شدند.

* هنگام ورود به زمین مسابقه مهدی رحمتی با داور مسابقه صحبت کرد، همچنین در پایان نیمه نخست جابر انصاری به سمت داور مسابقه رفت و با او صحبت کرد.

* محمود خمیسی که به‌علت مصدومیت از ناحیه سر به بیمارستان انتقال شده بود با بخیه مداوا شد. جواد طاری بخش سخنگوی باشگاه پدیده در این مورد به خبرنگار فارس گفت: همیشه در جریان مسابقه دچار سرگیجه شد که همین موضوع باعث شد او را به بیمارستان انتقال بدهیم و سرمی به او زده شد. او پس از انتقال به بیمارستان چندین بخیه خورد تا حالش بهبود یابد.

* در دقیقه ۵۵ میلاد فخر‌الدینی جای خود را به روزبه چشمی داد که این موضوع با ناراحتی فخرالدینی روبه‌رو شد. وی به سمت بازیکن تعویضی نیامد و با او دست نداد و از گوشه دیگر زمین آمد و روی نیمکت نشست.

* همچنین محمدرضا خرسندیا جای خود را به پروپیچ داد که به نظر خرسندیا هم نسبت به این موضوع معترض بود و مچ بند خود را در زمین باز کرد و روی زمین انداخت.

* در نیمه دوم بازی فیزیکی دنبال می‌شود و اعتراض‌های شدیدی نسبت به تصمیم های داور صورت می گیرد.

* یعقوب کریمی در جریان نیمه دوم خطای سفت و سختی روی حسین بادامکی داشت که با اعتراض بازیکنان مشهدی همراه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.