رییس کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان گفت که فعالیت‌های کانون متوقف شده است. او می‌گوید لیدرها یکسری نیازها داشتند که برآورده نشد و با توجه به این موضوع ما نمی‌توانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

ساسان طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، درخصوص عدم فعالیت این کانون، اظهارکرد: شرایط باشگاه به صورتی است که متاسفانه نمی‌تواند بودجه‌ای را برای کانون صرف کند و سیاست باشگاه این شده است که فعلا پول و هزینه‌ای در قبال کانون هواداران صرف نکند.

وی ادامه‌ داد: نمی‌توانیم بگوییم کانون تعطیل شده است، چرا که درب دفتر کانون باز است ولی بودجه‌ای که باید صرف شود از ابتدای فصل تاکنون صرف نشده و در کل بودجه‌ای برای آن تصویب نشده است.

رییس کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان بیان‌ کرد: متاسفانه فعالیت‌های کانون متوقف شده است و لیدرها یکسری نیازها داشتند که برآورده نشد و با توجه به این موضوع، ما نمی‌توانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم. به خاطر مشکل بودجه‌ای و وضعیت جدید باشگاه نیز حقوق لیدرها پرداخت نشد و فعلا هم هیچ تصمیمی در خصوص پرداخت حقوق لیدرها گرفته نشده است. البته از من تاکنون درخواستی مبنی بر کناره‌گیری، نشده است و همچنان رییس کانون هستم.

وی خاطرنشان‌کرد: من تاکنون چندین بار با آقای اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت داشته‌ام، ولی هیچ کدام به نتیجه نرسیدند و او می‌گوید که هیات مدیره باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند که هنوز هم تصمیم‌گیری نشده است.

طاهری با اشاره به سابقه ۱۵ ساله کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان، عنوان ‌کرد: کانون سابقه‌ای ۱۵ ساله دارد که متاسفانه امسال با شرایط بسیار بحرانی مواجه شده‌ایم. طی این مدت در راستای ساماندهی سکوها کارهای بسیاری شد و زحمات بسیاری کشیده شد. کانون هواداران فولاد مدال‌های مختلف بسیاری دارد و بارها به عنوان کانون برتر اعلام شده است و سابقه جریمه نداشته‌ایم ولی متاسفانه سیاست باشگاه بر ‌اساس بودجه و هزینه‌ها، تغییر کرد و در حال حاضر، کانون را در برنامه‌های خود ندیده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر هواداران ساماندهی نمی‌شوند و ما برنامه خاصی در این زمینه نداریم و اتفاقات ناگواری طی این مدت در چند بازی خانگی‌مان افتاده است و تبعا اگر کانون سازماندهی داشت، می‌توانست کمک کند. به هر حال باید قبول کنیم هر کار فرهنگی‌ای یکسری هزینه‌ها دارد و باید این هزینه در بودجه باشگاه گنجانده می‌شد که متاسفانه ما هنوز این موضوع را ندیده‌ایم و البته هنوز امیدواریم، و امیدوارم نظر هیات مدیره و مدیرعامل تغییر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.