سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد می‌گوید به دلیل فشردگی اردوهای ملی این تیم نتوانسته با همه بازیکنانش تمرینات را برای مسابقات لیگ برگزار کند.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیمش با پالایش نفت آبادان در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: امسال از این تیم شناختی ندارم که چه بازیکنانی را گرفته‌اند و نفت چه مهره‌هایی دارد، اما این تیم هر سال تیم خوبی بوده و بازی با آنها هیچ وقت برای ما آسان نبوده است.

وی درباره شرایط بازیکنانش، اظهار داشت: ما از اوایل تیرماه تمرینات را شروع کرده‌ایم و می‌خواستیم برای یک بار هم که شده به هماهنگی برسیم، اما با توجه به اردوی تیم ملی این اتفاق رخ نداد و به دلیل حضور ۷-۶ بازیکن در اردوی ملی تمرینات منظم برگزار نشد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد افزود: سعی کردیم با همان نفراتی که داریم تمرینات را برگزار کنیم با این شرایط با توجه به فشرده بودن اردوهای ملی نیمی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. حالا که تمرینات برای مسابقات گواتمالا و دیدار دوستانه با روسیه آغاز شده است و در این اردو ۸ بازیکن از تیم ما دعوت شده‌اند. به همین دلیل فکر می‌کنم تیمی که بیشترین بازیکنان را به ملی بدهد بیشتر متضرر می‌شود.

مظفر با اشاره به اینکه دو سه هفته فرصت باقی مانده تا لیگ فرصت خوبی برای هماهنگی بازیکنان است، عنوان کرد: با شرایط اردوهای ملی این فرصت برای ما فراهم نشد و این مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. فدراسیون باید شرایط چنین تیم‌هایی را در نظر بگیرد و ببیند تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند در لیگ مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: وقتی بازیکن را جمعه می‌گیرند و سه‌شنبه تحویل می‌دهند برای ما مفید است؟ ما حتی یک جلسه غیرمفید هم با بازیکنان‌مان نداشته‌ایم. ما همیشه تلاشمان همکاری با تیم ملی بوده، اما فدراسیون می‌تواند زمان اردوها را کمتر کند و وضعیت تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند را در نظر بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.