کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی ایران گفت: این مسابقات دوستانه به ما کمک زیادی می‌کند و می‌توانیم خودمان را به سطح بین‌المللی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران و ژاپن، گفت: بازی بسیار سختی بود. خیلی خوب بازی کردیم و تیم ملی جوان شده است. این مسابقات کار را برای ما بهتر می‌کند و روی تیم اثر مثبت می‌گذارد. به برد و باخت این بازی‌ها کاری نداریم و هر بازی تدارکاتی می‌تواند باعث موفقیت‌مان شود تا به سطح بین‌المللی برسیم.

وی درمورد اینکه ایران مقابل عمان بد بازی کرد، اظهار داشت: در عمان هوا گرم بود و شرایط فرق می‌کرد. ما در آن مسابقه غافلگیر شدیم، فوتبال بالا و پایین دارد، همین ژاپن در خیلی از روزها خوب کار نمی‌کند. استرالیا به اردن باخت، در بازی مقابل عمان، ما هم خوب نبودیم.

مدافع تیم ملی تأکید کرد: در آن مسابقه آب و هوا بسیار شرجی بود، بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و باید در آن مسابقه بهتر بازی می‌کردیم.

حسینی درمورد اینکه باشگاه‌ها از اردوهای پی در پی ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: شرایط این طور نیست، نمی‌دانم منظورتان از این مسئله چیست. ما زمین تمرین خوب نداریم و حتی نمی‌توانیم توپ را استپ کنیم، اگر اردو نداشته باشیم زمین تمرین خوب نداریم و نمی‌توانیم کارمان را دنبال کنیم. این جوانان نیاز به انجام تمرین در زمین مناسب دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.