بازیکن سابق پرسپولیس گفت: ما بدون هیچ چشم‌داشتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی وارد زمین مسابقه شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن خلیلی پس از دیدار خیرخواهانه یاران نوروزی و تیم هنرمندان اظهار داشت: ما فقط به خاطر یاد و نام هادی نوروزی دور هم جمع شدیم نه مسئله تبلیغاتی بود نه مالی. از تمام استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها که آمدند تشکر می‌کنم. البته جای خیلی‌ها هم در این بازی خالی بود. به هر حال این بازی در وسط فصل برگزار شد و خیلی‌ها به دلایل شخصی نمی‌توانستند در این بازی حاضر شوند.

وی در مورد مصدومیت بازیکنانی که از ناحیه رباط صلیبی صورت می‌گیرد، گفت: در هر صورت بازیکن در دو حالت مصدوم می‌شود یکی وقتی در اوج آمادگی باشد که خود من در چنین حالتی مصدوم شدم و یکی هم وقتی شرایط خوبی نداشته باشد. اینکه می‌گویند اگر بازیکن زندگی سالمی داشته باشد دچار مصدومیت نمی‌شود صحیح نیست.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم گفت: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت پرسپولیس مشخص شود. این تیم در بحران است و سال‌هاست با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال مسئولان با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال موافقت نکردند شاید آنها دلایل خاص خود را دارند. اما امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این دو تیم روشن شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.