کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دروازه‌بان تیم فوتبال پارسه زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود.

مجید جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از تساوی دو بر دو مقابل پارسه در هفته دهم لیگ دسته اول اظهار داشت: معمولا رسم است که در پایان مسابقه بازیکنان برای آنکه به یکدیگر خسته نباشید بگویند در وسط زمین با یکدیگر دست می‌دهند اما در این مسابقه هنگامی که بازیکنان قصد دست دادن با یکدیگر را داشتند درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که این درگیری لفظی خیلی شدید نبود.

وی ادامه داد: ناگهان شعبانی دروازه‌بان تیم پارسه با حالت یک رزمی‌کار وارد زمین شد و با کفش استوک به گردن حافظ یعقوبی بازیکن تیم ما ضربه زد که اکنون وضع جسمانی این بازیکن خیلی بد است و گردن و دست او به شدت آسیب دیده است. دروازه‌بان پارسه زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود.

سرمربی داماش افزود: مهرداد عبدی بازیکن دیگر حریف با سر به صورت محمد حیدری بازیکن ما ضربه زد به طوری که بینی حیدری به شدت آسیب‌ دیده است. این اتفاقات در حالی رخ داد که بازیکن جوان ما یعنی یعقوبی قصد وساطت داشت که این گونه مورد حمله قرار گرفت.

جهانپور با اشاره به اینکه هنگام ورود بازیکنان به رختکن نیروی انتظامی هم وارد ماجرا شد، گفت: ماموران نیروی انتظامی گاز اشک‌آور زدند. این در حالی بود که این گاز اشک‌آور در پله‌های منتهی به رختکن ما شلیک شد و هنوز هم بازیکنان ما بعد از یک ساعت بوی گاز اشک‌آور را احساس می‌کنند.

وی افزود: اکنون از ورزشگاه بیرون آمده‌ایم و به دنبال بیمارستان و درمانگاهی هستیم تا دو بازیکن مصدوم خود را به آنجا ببریم و آنها را معالجه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.