سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از رویارویی با اوکراین تاکید کرد برای چیدن ترکیب تیمش به باشگاهی که بازیکنانش در آن عضو هستند اهمیتی نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، ویسنته دل بوسکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اوکراین در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا گفت: در حالی به شهر کیف آمدیم که صعودمان در بازی قبل مقابل لوکزامبورگ قطعی شد اما این بدان معنی نیست که مقابل اوکراین بی‌انگیزه هستیم. آنها تیم قدرتمندی دارند. بازیکنان کناری خوبی دارند و از مجموعه‌ای خاص برخوردار هستند.

تیم ملی اسپانیا سال ۲۰۱۲ در شهر کیف به عنوان قهرمانی اروپا دست پیدا کرد. دل بوسکه در این‌باره گفت: برای من فینال کیف بهترین بازی به عنوان یک سرمربی بود. امیدوارم دوباره به همان سطح برسیم.

سرمربی لاروخا در ارتباط با تغییرات تیم اظهار کرد: یازده نفر اصلی را برای این بازی انتخاب کرده‌ام و نسبت به دیدار گذشته تغییراتی اعمال شده است. فکر می‌کنیم این بهترین روش است.

دل بوسکه درباره حضور پاکو آلکاسر که در مقابل لوکزامبورگ دو گل به ثمر رساند نیز گفت: او در ترکیب اصلی خواهد بود. آلکاسر در بهترین وضعیتش قرار دارد و باید از آن استفاده کنیم.

پس از سال‌ها در دیدار با لوکزامبورگ، بازیکنی از رئال مادرید در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا حضور نداشت. دل بوسکه در این‌باره اظهار کرد: زمانی که ترکیب اصلی را انتخاب می‌کنیم، به باشگاه آن بازیکن توجه نمی‌کنیم. به دنبال بهترین‌ها هستیم.

سرمربی اسپانیا راجع به فرصت دادن بازی به نولیتو گفت: او بازی را باز می‌کند و به بازی تیم عمق می‌بخشد. می‌تواند دفاع حریف را فریب بدهد که این برای ما ارزشند است تا بتوانیم دفاع بسته حریف را باز کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.