تیم های آلبانی، رومانی و ایرلند شمالی به جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ فرانسه صعود کردند.

به گزارش ایسنا، مرحله گروهی انتخابی جام ملت های اروپا یکشنبه شب پیگیری شد که طی آن تیم های ایرلند شمالی ، رومانی و آلبانی جواز عبور به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ را کسب کردند.

ایرلند شمالی با تساوی ۱بر ۱ برابر فلاند متوقف شد، اما با این نتیجه به جام ملت های اروپا رسید. در دیگر دیدار رومانی میهمان خود جزایر فارو را ۳ بر صفر شکست داد و جواز عبور به این رقابت ها را کسب کرد.

تیم ملی آلبانی نیز برای اولین بار در تاریخ خود در جام ملت های اروپا حضور خواهد داشت. این تیم در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی ۳ بر صفر ارمنستان را شکست داد.

در دیگر بازی ها پرتغال که از پیش به این مسابقات صعود کرده بود ۲ بر ۱ برابر صربستان به پیروزی دست یافت. گل های پرتغال را موتینیو و نانی به ثمر رساندند و تک گل صربستان را توسیچ به ثمر رساند. دراین بازی دو بازیکن صربستان ماتیچ و کولاروف کارت قرمز دریافت کردند و از بازی اخراج شدند.

یونان نیز با نتیجه ۴ بر ۳ مجارستان را شکست داد و به اولین پیروزی خود در این مرحله دست یافت. تیم ملی مجارستان هنوز فرصت صعود را خواهد داشت.

امشب درادامه بازی های مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا آلمان میزبان گرجستان است، لهستان برابر ایرلند جنوبی قرار می گیرد و اسکاتلند میهمان جبل اطارق است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.