سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید که تیمش هنوز به سطحی که او دوست دارد نرسیده است. او تاکید کرد که صعود این تیم به مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ به راحتی به دست نیامد.

به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروهی که تیم‌های قدرتمندی چون کرواسی و نروژ در آن حضور داشتند توانست بازیهای درخشانی را به نمایش گذارد و با وجود یک بازی باقیمانده جواز صعود به گروهی نهایی یورو ۲۰۱۶ را به دست آورد.

آتزوری که در خانه آذربایجان به میدان رفته بود موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا یکی دیگر از مسافران فرانسه شود.

آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد که صعود تیمش به جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ اصلا آسان نبود. او گفت: شاید الان که ایتالیا صعود خود را به فرانسه نهایی کرده است بعضی بگویند که این صعود به آسانی به دست آمده است اما اصلا اینگونه نیست. روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و برابر حریفان سرسختی به میدان رفتیم.

او ادامه داد: ایتالیا پیشرفت خوبی داشته است و الان با انسجام بیشتری بازی می‌کند، با این حال باید بگویم که هنوز به تیمی که دوست دارم نرسیده‌ایم و باید به تلاش خود ادامه دهیم. من در دیدار برابر آذربایجان سیستم تیم را به ۲-۴-۴ تغییر دادم که این تغییر سیستم به خوبی جواب داد و در همه نقاط زمین عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

سرمربی سابق یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: دیدار پایانی ما برابر نروژ خواهد بود.درست است که صعود ما به دور بعد نهایی شده است اما در دیدار پایانی خود فوتبال پاکی را به نمایش خواهیم گذاشت و به هواداران قول می‌دهم که در شهر رم بازی بزرگی را ارائه خواهیم داد تا هیچ گونه شک و شبهی وجود نداشته باشد. به خوبی می دانیم که نروژ با شرایط خاصی پای به این دیدار خواهد گذاشت و روحیه بالایی دارد اما ما هم آماده‌ایم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

در این گروه کرواسی و نروژ رقابت تنگاتنگی برای صعود دارند و بازی پایانی دو تیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. نروژ با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و کرواسی هم با یک امتیاز کمتر در رده سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.