مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: نه تنها خانواده نوروزی بلکه کل مردم ایران داغدار درگذشت هادی نوروزی هستند و همین مسئله باعث شده تا هزاران نفر در مراسم او حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که جزء اولین چهره‌های حاضر در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم هادی نوروزی بود، بر سر مزار آن مرحوم به سخنرانی پرداخت.

رویانیان در صحبت‌هایش ضمن عرض تسلیت به خانواده نوروزی گفت: امروز فقط خانواده نوروزی داغدار نیست بلکه کل جامعه ایران داغدار مرگ جوانی خدادوست و سالم هستند. من در نزد پروردگارم گواه می‌دهم که هیچ بدی از هادی نوروزی ندیدم و قطعا هیچ کسی هم از او بدی ندیده است چرا که امروز شاهد هستیم هزاران نفر بر سر مزار او حاضر می شوند.

وی ادامه داد: اگر هادی اهل جنجال و حاشیه بود این همه عزادار برای او پیدا نمی‌شد اما دیدید که چه در تهران و چه در مازندران چه جمعیت عظیمی برای هادی عزیز آمدند. البته من هنوز هم نمی‌توانم باور کنم که هادی دیگر در بین ما نیست. نمی‌دانم چرا امروز اینجا هستم. چرا که هادی همیشه برای ما زنده است و یاد و خاطره او همیشه با ما خواهد بود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه خاطرات زیادی از مرحوم نوروزی دارد، افزود: یادم می‌آید زمانی که هادی می‌خواست از پرسپولیس جدا شود و به نفت برود از من می‌خواست که رضایتنامه دائمی او را بدهم اما من به او گفتم ما با هم همشهری هستیم. کجا می‌خواهی بروی و من را تنها بگذاری؟ من رضایتنامه موقت به هادی دادم و او به نفت رفت و وقتی که دوباره به پرسپولیس برگشت به من گفت که الان می‌فهمم که چرا شما رضایتنامه دائمی مرا ندادید چرا که پرسپولیس خانه اول و آخر من است و من الان به خانه‌ام برگشتم.

رویانیان خاطرنشان کرد: هادی یک جوان خدایی و پاک بود که کسی از او بدی ندید.امروز قلب همه مردم جریحه‌دار شده و همه داغدار این غم بزرگ هستند. فوتبالیستی مثل هادی کمتر در فوتبال به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: هادی بازیکن خوبی بود و بعد از این همه مدت حضور در پرسپولیس می‌توانست هر شماره‌ای را برای خودش بردارد اما او شماره ۲۴ را انتخاب کرد و با یک اقدام مناسب این شماره برای او بایگانی شد. یاد و خاطره هادی عزیز همیشه در ذهن و قلب ما وجود دارد و مطمئنا او هم حرف‌های زیادی داشت که هیچ گاه آنها را مطرح نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.