سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر کشور، گفت: باشگاه ملی‌حفاری مجموعه‌ای با ساختار خوب و اخلاق‌مدار است و قهرمانی جزو اولویت‌های بعدی این باشگاه است.

محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر کشور، اظهارکرد: هر تیمی که بخواهد کار خود را آغاز کند پیش از آن، هدف‌گذاری‌ای برای خود بر اساس ابزار و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود، انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: باشگاه ملی‌حفاری مجموعه‌ای با ساختار خوب، منظم و دولتی و اخلاق‌مدار است و بحث آن بیشتر رعایت مسایل اخلاقی می‌باشد و برد و باخت و قهرمانی جزو اولویت‌های بعدی این باشگاه است. ملی‌حفاری در سال جاری با تعدیل بودجه مواجه بود و براساس هدف‌گذاری‌ای که انجام شد، هدف‌مان باتوجه به شرایط، نیرو و دیر بسته شدن تیم، کسب یک رتبه قابل قبول در لیگ است.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: از آغاز مسابقات تمام تیم‌ها همه قدرت خود را دارند و با تمام قوا در رقابت‌ها حاضر می‌شوند ولی متاسفانه ما در برخی بازی‌ها حتی با کمک چند بازیکن امیدمان به مرز ۱۲ بازیکن هم نمی‌رسیدیم. ما حتی در دو بازی نیز فقط ۱۱ بازیکن روی نیمکت داشتیم و گاها یک بازیکن از این تعداد هم مصدوم بود. ما با این مسایل دست به گریبان بودیم و طبیعی هم بود که در این وضعیت نتوانیم کیفیت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به بها دادن به بازیکنان جوان، بیان کرد: ما در ابتدای فصل به دلیل جدا شدن چند بازیکن فصل قبل‌مان و همچنین مصدومیت برخی از بازیکنان‌مان، سعی کردیم بازیکنان امیدمان را جایگزین کنیم. نگرش و هدف ما استفاده از بازیکنان جوان و پشتوانه‌سازی برای سال‌های آینده ملی‌حفاری است تا نفرات جوان‌مان با، تجربه‌ای که طی فصل کسب می‌کنند بتوانند در اختیار باشگاه باشند و با کیفیت بازی کنند و ما سعی کردیم براساس هدف و برنامه مدیریت، حرکت کنیم.

حسن‌زاده افزود: ما تلاش کردیم مسایل اخلاقی را هم رعایت کنیم و برای رسیدن به پیروزی متوسل به همه شرایط نشویم و بحث‌های فنی و اخلاقی‌مان را دنبال کنیم و فکر می‌کنم این موضوع را در بازی‌های نیم‌فصل اول هم اثبات کردیم. باتوجه به هدف‌گذاری و مشکلاتی که داشتیم به نظرم نتایج قابل قبولی کسب کردیم. هدف‌گذاری برای قهرمانی و حتی روی سکو بودن، جزو اولویت‌های امسال ملی‌حفاری نبوده است ولی نتایج نشان می‌دهد که بازیکنان ما این توان را هم دارند که روی سکو باشند.

وی عنوان کرد: ما امسال علیرضا صمیمی، گلر فصل گذشته‌مان که دروازه‌بان تیم‌ملی است و تجربه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را هم دارد، از دست دادیم، ولی اسفندیاری را که از بازیکنان جوان، با انگیزه و آینده‌دار است، جایگزین کردیم. ما در زمین نیز از بازیکنان امیدمان استفاده می‌کنیم، البته این کار تبعات خود را دارد. به هر حال کسب تجربه تاوان دارد. در آخرین بازی‌مان در نیم‌فصل اول برابر گیتی‌پسند یکی از بازیکنان‌مان یک اشتباه بچگانه انجام داد و اخراج شد که در عملکردمان تاثیرگذار بود. تیم ما با پنج شش تیم بالایی جدول قابل مقایسه نیست. تمام این تیم‌ها نسبت به سال گذشته‌شان حداقل سه بازیکن خوب دیگر اضافه کرده‌اند، ضمن این‌که شاکله خوب فصل گذشته خود را هم حفظ کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: مصدومیت بازیکنان‌مان که از فصل گذشته با آن‌ها بود، به ما ضربه زده است و برخی بازیکنان مصدوم‌مان هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند و برخی دیگر هم دیر به تیم اضافه شدند. در کل اگر هر کدام از این موارد ۵ تا ۱۰ درصد بر روند تیم تاثیرگذار باشند، فکر می‌کنم قانع شوید که عملکرد تیم ما خوب بوده است.

وی ادامه داد: ما در نیم‌فصل اول دو باخت داشتیم که فکر می‌کنم، جزو تیم‌هایی باشیم که کمترین باخت را داشته‌ایم. روند تیم‌مان روند خوبی است و به اذعان کارشناسان روندمان رو به رشد است و فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم هم با قدرت بیشتری ظاهر شویم و ان‌شاءالله بتوانیم رتبه قابل قبولی برای ملی‌حفاری کسب کنیم. هر تیمی که در لیگ شرکت می‌کند، نیم‌نگاهی به رتبه‌های بالای جدول دارد که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، چرا که بازیکنان ما با عملکردشان نشان دادند که توانایی شکست دادن حتی تیم‌هایی که از هفت هشت ملی‌پوش هم برخوردارند را دارند.

حسن‌زاده بیان کرد: فکر می‌کنم بودجه‌ای که ملی‌حفاری برای تیم در نظر گرفته است با بودجه شش هفت تیم بالای جدول قابل برابری نیست. در کل باید منطقی به تیم نگاه کنیم و ان‌شاءالله یک رتبه قابل قبول را باتوجه به شرایط‌مان به دست آوریم. ما در رده پنجم هستیم و اختلاف‌مان با تیم‌های بالا سری‌مان به صورتی است که روی سکو بودن، دور از دسترس نیست.

وی درباره سطح لیگ در نیم‌فصل نخست، گفت: قبلا هم گفتم که امسال سخت‌ترین فصل لیگ برتر طی سال‌های گذشته است. نتایجی که در نیم‌فصل اول رقم خورد و در نیم‌فصل دوم هم رقم خواهم خورد، موید این موضوع است و ثابت می‌کند که اصلا نمی‌توان تیمی را دست کم گرفت. حتی تیم‌های پایین جدول با کسب یک یا دو برد می‌توانند خودشان را به رتبه‌های چهارم یا پنجم نزدیک کنند. پس امسال لیگ سنگینی داریم و خدا را شکر ما توانستیم در این لیگ سنگین، در نیم‌فصل اول رتبه قابل قبولی کسب کنیم. بازیکنانم نشان دادند که لیاقت‌شان بیشتر از این‌ها است و با تلاش و همت بازیکنان و حمایت مسوولان باشگاه می‌توانیم به جایگاه‌های بالاتری هم برسیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: جا دارد از حمایت‌های تماشاگران هم تشکر کنم و ان‌شاءالله ما حمایت‌های آن‌ها را تا پایان فصل نیز داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.