کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: دوست دارم برای تیم ملی فرانسه هم مثل رئال مادرید بدرخشم گل بزنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه تصریح کرد: برای درخشش در یورو ۲۰۱۶ بمب انگیزه هستیم، دوست دارم برای فرانسه مثل رئال مادرید بدرخشم. فرانسه میزبان این رقابتها است و حکام فرانسه برای این میزبانی تلاش زیادی کرده اند، ما موظف هستیم تا مثل سربازان فرانسه برای تیم ملی بجنگیم و نتیجه بگیریم. هیچ شکست و ناکامی در یورو ۲۰۱۶ توجیه پذیر نیست و ما برای هر ناکامنی احتمالی هیچ بهانه‌ای نداریم.

بنزما درباره کنایه بنیتس که گفته بود اگر جای او بود دو گل می زد، گفت: با یک فرصت گلزنی در ۹۰ دقیقه نمی‌شود دو گل زد، یک مهاجم نمی‌تواند جای مدافعین و بازی سازان و هافبکها هم بازی کند، وقتی همه تیم مشغول دفاع باشد من چگونه گل بزنم؟ آن یک گل زده هم روی تلاش فردی من شکل گرفت و شاید همان یک گل هم اضافی بود و به روند طبیعی بازی ربطی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.