کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تنها نگرانی من غیبت بازیکنان ملی‌پوش است.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نامه‌ای که برخی از اعضای جدید مجمع سازمان لیگ امضا کرده‌اند تا جلسات اصلاح اساسنامه تا انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار نشود، گفت: من در جریان این نامه نیستم و نامه‌ای را امضا نکرده‌ام و خبری هم از آن ندارم.

وی در مورد زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ، گفت: هنوز به ما خبری در این مورد اعلام نشده و در همان جلسه اول هم گفتیم هر اتفاقی قرار است رخ بدهد دو هفته زودتر به اعضا اعلام کنند.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر تنها دغدغه ما غیبت ۸ ملی‌پوش است. رشید مظاهری و کاوه رضایی با تیم ملی بزرگسال هستند. علی حمام و ولید اسماعیل همراه تیم ملی لبنان هستند. شکاری هم با تیم ملی جوانان تمرین و بازی می‌کند و سه بازیکن هم در تیم امید داریم. از سویی دیگر مهرداد قنبری هم دچار مصدومیت شده است.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: لیگ برتر هم در آبان ماه دوباره ۲۰ روز تعطیل می‌شود و این وقفه‌ها هم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.