پس از اخراج فاتح مبروک از مربیگری در الاهلی مصر، دستیار پیشین کی‌روش هم نامزد هدایت این تیم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ahram.org، ژوزه ویتور دوس سانتوس پسیرو نامزد مربیگری در باشگاه الاهلی مصر است تا جای خالی مبروک را پر کند. البته این خبر را ابتدا خبرگزاری MENA اعلام کرده بود. پیشتر هم سایت دربی نیوز مصر اعلام کرده بود کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز نامزد به دست گرفتن هدایت الاهلی مصر شده است.

سران باشگاه الاهلی که فاتح مبروک را اخراج کردند، به دنبال تکمیل کادر فنی تیم‌شان هستند تا در آینده بتوانند روی آنها حساب کنند. مبروک پس از آنکه همراه الاهلی در نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها با شکست چهار بر سه مقابل اورلاندو پایرتس آفریقای جنوبی شکست خورد و در مجموع با حساب پنج بر سه حذف شد، از الاهلی اخراج شد.

پسیرو مربیگری را در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد و در تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان دستیار، زیر نظر کارلوس کی‌روش فعالیت کرد. این مربی ۵۵ ساله در سال ۲۰۰۵ در باشگاه اسپورتینگ لیسبون فعالیت کرد و موجب شد این تیم به فینال لیگ اروپا برسد اما در دیدار پایانی مغلوب زسکا مسکو روسیه شد.

او پیشینه مربیگری در باشگاه الهلال در سال ۲۰۰۹ را نیز دارد و بعد از آن نیز سرمربی تیم ملی عربستان شد و نتیجه‌های خوبی هم در دیدارهای مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۰ کسب کرد. البته پیسرو در سال ۲۰۱۱ و درست پس از شکست مقابل سوریه در دیدار نخست جام ملت‌های اروپا اخراج شد.

دستیار پیشین کی‌روش پس از آن به پرتغال بازگشت و در سال ۲۰۱۳ سرمربی براگا شد. چندی بعد نیز هدایت الوحده امارات را به دست گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.