در حالی که تیم ملی امید ایران شانس صعود به عنوان تیم اول گروه B رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را داشت اما صعودش به روز پایانی رقابت‌ها موکول شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین دیدار خود موفق شده بود بحرین را از پیش رو بردارد اما متاسفانه پس از شروعی طوفانی مقابل عربستان، این دیدار را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند. امیدهای ایران ابتدا دو گل از حریف خود پیش افتاده بودند اما در نهایت دو گل از این تیم دریافت کردند تا با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۲+ کار خود را در مرحله گروهی این رقابت‌ها به اتمام برسانند.

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا با حضور ۱۰ تیم در سه گروه در حال پیگیری است. گروه اول ۴ تیم و گروه‌های دوم و سوم نیز ۳ تیمه هستند.

تیم ملی فوتبال عربستان و بحرین روز ۱۵ مهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اگر عربستان موفق شود بحرین را با تفاضلی بیش از ۲ گل شکست دهد به عنوان تیم اول گروه در صدر جدول قرار می‌گیرد و صعود خود را از این گروه قطعی می‌کند تا کار ایران به روز پایانی این رقابت‌ها کشیده شود.

قرار است از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم در مرحله نیمه نهایی حضور یابد. تیم چهارم مرحله نیمه نهایی نیز از میان بهترین تیم دوم این سه گروه انتخاب خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.