کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی نوروزی برای ما هنوز زنده و کاپیتان تیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا نورمحمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما بهترین دوست و بهترین بازیکن خود را از دست داده‌ایم شرایط سختی را می‌گذرانیم امیدوارم قهرمان شویم تا بتوانیم دل هادی را شاد کنیم. تمام تلاشمان را برای این کار انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: هادی نوروزی هنوز برای ما زنده و کاپیتان پرسپولیس است فکر می‌کنیم او مصدوم شده است هر کاری که بتوانیم برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم چون هادی نوروزی این تیم را خیلی دوست داشت و زمانی که کاپیتان تیم بود می‌خواست پرسپولیس بهترین شرایط را داشته باشد.

نورمحمدی در مورد اینکه در آخرین تمرین پرسپولیس با نوروزی صحبت کرده است یا خیر، گفت: بله آن شب با هم در مورد شرایط تیم صحبت کردیم ما همیشه با هم تلفنی هم در ارتباط بودیم نه تنها در مورد مسائل فوتبالی که در مورد مسائل خانوادگی هم صحبت می‌کردیم که صبح روز پنج‌شنبه به من خبر دادند که نوروزی دار فانی را وداع گفته است.

وی در مورد اینکه هواداران نگران شرایط پرسپولیس هستند، گفت: سعی می‌کنیم از این شرایط خارج شویم، شرایط سختی را گذرانده‌ایم. می‌خواهیم تیم را به شرایط خوب برگردانیم و با قهرمانی دل هادی را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.