کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ترکیب احتمالی دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید توسط روزنامه‌های معتبر اسپانیایی منتشر شده که مورد تایید نسبی هر دو مربی هم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید امروز به مصاف یکدیگر می‌روند تا در یک بازی بزرگ تکلیف تیم قدرتمند پایتخت را روشن کنند، جدال بزرگ دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون کلید خواهد خورد.

 

در ترکیب رئال مادرید، کیلور ناواس درون دروازه خواهد ایستاد و در خط دفاعی راموس در کنار واران بازی خواهد کرد. مارسلو و کارواخال نیز در خط دفاعی در دو جناح خواهند ایستاد و وظیفه تغذیه بازیکنان میانه میدان را خواهند داشت. در میانه زمین اما کروس کار خیلی سختی در پیش خواهد داشت و باید خیال ایسکو و مودریچ را برای حمله به قلب خط دفاعی اتلتیکومادرید راحت کند. گرت بیل، بنزما و رونالدو نیز در خط حمله حضور خواهند داشت.

در ترکیب اتلتیکومادرید اوبلاک درون دروازه است، لوئیس، گودین، خیمنس و خوانفران در خط دفاعی بازی خواهند کرد، تیاگو و گابی در میانه میدان اطرفا کروس را پر خواهند کرد و اولیور پشت سر فرناندو تورس و گریسمان و کوره‌آ وظیفه بازی‌سازی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.