سرمربی بارسلونا معتقد است که بازیکنانش در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت، در هفته هفتم لیگای اسپانیا بارسلونا برابر میزبان خود سویا با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. تک گل آبی اناری پوشان را نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لوییس انریکه ضمن تبریک به تیم حریف، سویا گفت: برای ارزیابی بازی باید به طور دقیق آن را از تلویزیون دید تا ارزیابی درستی کرد. هر دو تیم موقعیت های گل زیادی داشتند. غیر قابل باور است که ما تنها یک گل به ثمر رساندیم. در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی توسط حریف تحت فشار قرارگرفتیم و سویا تیم برتر بود. ما از تمام روش ها استفاده کردیم ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. هیچکس در بارسلونا دوست ندارد متحمل شکست شود.

سرمربی آبی اناری پوشان افزود: کل بازی تحت اختیار تیم ما بود و ضدحمله های زیادی از جانب حریف روی دروازه ما ایجاد شد. سویا به خوبی پرس می کند ولی بازی بارسا طوری است که مالکیت توپ را در اختیار دارد.

انریکه درباره بازیکنان خود اظهار کرد: بازیکنان سطح بالای زیادی داریم ولی دراین بازی به اندازه توان خود ظاهر نشدند. با این وجود مطمئن هستم که این شرایط تغییر خواهد کرد. ما به دنبال گلزنی بودیم، اما به خوبی نتوانستیم از فرصت های ایجاد شده بهره ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.