طارمی می گوید اهل فریب دادن نیستم و باز هم برای پرسپولیس پنالتی می گیرم.داوران در این فصل ٦ پنالتی روی او گرفتند و استقلالی ها می گویند گذشتن از کنار طارمی یعنی پنالتی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مهدی طارمی مهاجم جوان و بوشهری پرسپولیس در لیگ پانزدهم توانسته ۶ پنالتی برای تیمش بگیرد.او در شش بازی که در لیگ برای تیمش به میدان رفته است توانسته ۶ پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و این آمار خوب برای یک مهاجم است.او در بازی با تراکتورسازی توانست پنالتی بگیرد اما با صلاح دید برانکو بنسون پشت ضربه قرار گرفت و این باعث ناراحتی طارمی شد.شب گذشته برنامه ۹۰ آنالیزی از پنالتی های طارمی پخش کرد که نشان داد که هیچ کدام از پنالتی ها او تمارض نبود.

او در این باره در اینستاگرام خودش نوشت: «سلام. ابتدا بايد از حمايت هواداران پرسپوليس تشكر كنم كه هميشه يار و ياورم بوده اند. بخصوص اين روزها كه بحث پنالتي ها داغ شده. من نه در زندگي شخصي فريب دادن بلدم و نه در زمين فوتبال و محوطه جريمه. اين را هم دوستان نزديكم مي دانند و هم بازيكنان حريف و داورها. از برنامه ٩٠ متشكرم كه با آناليزش ثابت كرد كه خطاها روي من همگي پنالتي به سود پرسپوليس بوده. هواداران پرسپوليس هم نگران نباشند. خدا بخواهد باز هم پنالتي مي گيرم و خوشحال مي شوم كه پنالتي پرسپوليس تبديل به گل شود شايد از حرف من بد برداشت شود ولي خدا مي دونه هيچي تو دلم نيست چه من بزنم و چه بازيكن ديگري. فرقي ندارد، مهم برد پرسپوليس و شادي شما هواداران است ❤❤️❤️❤️❤️❤️️.» 

۲۵۶ ۴۱

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.