سرمربی آرسنال می‌گوید تیمش برای کسب ۳ امتیاز برابر المپیاکوس زیر فشار قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه آرسنال، آرسنال در دومین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان باید برابر المپیاکوس به میدان برود.

آرسن ونگر پیش از این دیدار گفت: کمی برای پیروزی زیر فشار هستیم و باید هر طور شده این دیدار را با برد به پایان برسانیم تا شکست در بازی اول را جبران کرده باشیم. مشکلی بایت این دیدار نداریم و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

ونگر در بازی رقابت سخت در لیگ برتر و اروپا گفت: دو هفته پیش، می‌توانستید بگویید که یک تیم در کورس قهرمانی خود را از همه جدا کرده و حالا دوباره همه چیز تنگاتنگ است. باید ثبات داشته باشید. این چیزی است که روی آن تمرکز کرده‌ایم. احساس می‌کنم که کیفیت بازی تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و در مجموع سطحی که در پایان فصل گذشته نشان داده بودیم را پیدا می‌کنیم. ما به لستر آمدیم، تیمی که در این فصل شکست نخورده بود و این حقیقت که توانستیم به شکلی متقاعد کننده پیروز شویم مسلماً برای اعتماد به نفس بازیکنان خوب خواهد بود.

او در پایان درباره صحبت‌های مورینیو که گفته بود تنها ونگر در انگلیس تحت فشار نیست گفت: ۳۰ سال است که مربیگری می‌کنم و می‌دانم کدام حرف ها مهم هستند و کدام ها هم مهم نیستند و تنها جواب سوالاتی را می‌دهم که واقعا ارزش داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.