سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی برابر مایتنس و تداوم صدرنشینی در رقابت‌های بوندسلیگا بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، نتایج درخشان بایرن مونیخ در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا ادامه دارد. شاگردان جوزپه گواردیولا در هفته هفتم بوندسلیگا در خانه ماینتس به میدان رفتند و موفق شدند که با سه گل به پیروزی دست پیدا کنند و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهند.

در این دیدار روبرت لواندوفسکی ۵۱ و ۶۳ و کینگسلی کومان ۶۸ برای باواریای‌ها گلزنی کردند تا سه امتیاز این دیدار هم به اندوخته بایرن اضافه شود. بایرن اکنون با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و ماینس هم با ۹ امتیاز دهم است.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی کردن در ورزشگاه خانگی ماینتس بسیار سخت است. این تیم سختکوش و بانشاط بازی می‌کند و همین باعث می‌شود تا هر تیمی برابر آنها به مشکل بخورد. ۸۵ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تنها پنج دقیقه نخست نیمه دوم بد بودیم. انگار بازیکنان در میدان حضور نداشتند و در فضای رختکن بودند. بعد از آن بهتر و بهتر شدیم و تا پایان، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بسیار خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم چراکه شکست دادن ماینتس در خانه بسیار سخت است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان سخنانش گفت: سه امتیاز دیگر را به دست آوردیم و الان باید این بازی را فراموش کرده و به دیدار بعدی فکر کنیم. با شایستگی به پیروزی رسیدیم و قدر فرصت‌های‌مان را دانستیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

بایرن مونیخ با شکست دادن ماینتس یک رکورد جدید دیگر را به نام خود به ثبت رساند و آن اینکه بهترین شروع را در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا به نام خود به ثبت رساند زیرا تنها تیمی است که در هر هفت بازی نخست در آغاز فصل به پیروزی رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.