مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید باید نگران وضعیت تیمش باشد تا در ادامه لیگ به مشکل نخورند.

محمد‌رضا عباسی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره شکست سیاه‌جامگان مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ‌برتر، اظهار کرد: روند این بازی به گونه‌ای بود که فکر نمی کردم بازنده باشیم. نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره لازم را ببریم. چند توپ را به تیر دروازه زدیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. با تمام این توضیحات و در عین ناباوری بازنده شدیم.

مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه باید نگران این وضعیت تیمش باشد، افزود: اگر بگویم نگران روند تیمم نیستم دروغ گفته‌ام. باید نگران وضعیت تیم باشم که بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم و در ادامه لیگ به مشکل نخوریم. سعی می‌کنیم در تعطیلات به وجود آمده، بیشتر بر روی تیم کار کنیم تا تیم‌مان متحول شود.

وی در واکنش به صحبت‌های سعید رمضانی سرمربی تیمش مبنی بر اینکه مسئولیت شکست را بر عهده می گیرد، گفت: به هر حال سرمربیان همیشه و پس از شکست، این موضوع را به گردن می گیرند اما بازیکنان ما در گلزنی مقداری بی دقت بودند. باید از موقعیت هایمان استفاده بیشتری ببریم. تیم ما در زمین و روی نیمکت جوان است چرا که سعید رمضانی هم برای نخستین بار هدایت تیمی را بر عهده گرفته است. باید عواقب جوان گرایی را قبول کنیم و صبورتر باشیم.

عباسی با اشاره به بازیکنان مصدوم سیاه‌جامگان اضافه کرد: تیم ما مخلوطی از بازیکنان جوان و با تجربه است اما بازیکنان با تجربه ما با مصدومیت مواجه هستند. محسن دلیر، مهدی‌پور و میلان یوانوویچ از مصدومان ما هستند که میلان به تازگی بهبود یافته است. در این تعطیلات انشاءالله مصدومان‌مان می‌رسند و با جوان‌های تیم هماهنگ می‌شوند.

مالک سیاه‌جامگان در ادامه با بیان اینکه بزرگترین بازیکنان هم پنالتی را از دست می‌دهند، گفت: عنایتی برای گلزنی به سمت توپ رفت اما گل نشد. او به قدری با انگیزه به سمت توپ رفت که همه ما فکر می‌کردیم او گل می‌زند. او یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ایران است و رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر را در اختیار خود دارد. او با تمام توانش برای تیم ما زحمت می‌کشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.