سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد که دروازه‌بان اول این تیم مشکل خانوادگی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: باید ریکاوری روحی خوبی انجام می‌دادیم. مقابل استقلال مخصوصاً در نیمه دوم خوب بازی کردیم و نیمه اول را هم به خوبی مدیریت کردیم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود اما رحمتی روز خوبی را پشت سر گذاشت و در دقایقی پایانی بازی ۳،۴ موقعیت گل صددرصد را از ما گرفت. رحمتی دروازه‌بان با تجربه‌ای است که خیلی به کار استقلال می‌آید.

سرمربی نفت تهران ضمن تمجید از هواداران استقلال خاطرنشان کرد: هواداران امروز کوچکترین توهینی به کسی نکردند. همین هواداران به همراه پرسپولیسی‌ها و جامعه فوتبال در آسیا به کمک ما آمدند.

منصوریان در خصوص اینکه پیش از بازی با استقلال گفته هر نتیجه‌ای که در این بازی رخ بدهد او برنده خواهد بود، گفت: من فصل گذشته ۲ بار استقلال را شکست دادم اما صدایی از هواداران استقلال در نیامد و استقلالی‌ها حرمت من را نگه داشتند. امروز هم به احترام استقلالی‌ها از روی نیمکت بلند نشدم و هیچ‌وقت هم مقابل آنها این کار را انجام نمی‌دهم.

وی افزود: از دقیقه ۶۰ روی نیمکت خشکم زده بود چون عادت ندارم یک جا بایستم. تیم من اگر امروز برنده می‌شد که من برنده بودم اما حالا هم که استقلال پیروز شده اتفاق خاصی رخ نداده است. فعلاً مهمترین مسئله این است که نفت را بتوانیم به حالت عادی برگردانیم.

سرمربی نفت در باره اتفاقاتی که امروز برای علیرضا بیرانوند رخ داد، اظهار داشت: قرار نیست یک بازیکن چون خوب است همیشه در بین ۱۱ نفر اصلی باشد. من شنیدم که بیرانوند گفته مشکل خانوادگی داشته اما این مسئله صحت ندارد و بیرانوند امروز هیچ مشکلی نداشت. اگر یک نفر فقط بخواهد فقط خودش را ببیند هیچ‌وقت در هیچ رده‌ای موفق نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.