سرمربی تیم زیر ۲۳ سال بورسیا مونشن‌گلادباخ هدایت تیم اصلی این باشگاه آلمانی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شروع ناامید کننده تیم سوم فصل گذشته بوندس‌لیگا در فصل جدید این رقابت‌ها که با ثبت پنج باخت متوالی در پنج هفته نخست همراه شده، لوسین فاوره، سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرد.

پس از استعفای فاوره شایعه شد که یورگن کلوپ، سرمربی فصل گذشته بورسیا دورتموند یکی از گزینه‌های اصلی هدایت گلادباخ است. هرچند مدیر برنامه‌های او تأکید کرد کلوپ هدایت این تیم بحران‌زده را بر عهده نخواهد گرفت.

در سویی دیگر برخی رسانه‌های آلمانی از برتی فوگتس، اسطوره این تیم به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت مربیگری ورزشگاه بورسیا پارک نام بردند اما باشگاه بورسیا مونشن‌گلادباخ خبر داد آندره شوبرت، سرمربی تیم زیر ۲۳ سال گلادباخ را به عنوان سرمربی موقت تیم بزرگسالان خود برگزیده و او موقتاً در بازی‌های پیش‌رو بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مکس اربل، مدیر ورزشی تیم فوتبال مونشن‌گلادباخ بعدازظهر امروز (دوشنبه) با تأیید این خبر گفت: استعفای فاوره همه ما را غافلگیر کرد. حالا ما به دنبال مربی جدیدی هستیم و به طور موقت آندره شوبرت هدایت تیم اصلی ما را بر عهده می‌گیرد و فرانک گیدک، مانفرد اشتفس و اوو کمپس (مربی دروازه‌بان‌ها) او را در این راه کمک خواهند کرد. آندره مربی باتجربه‌ای است و تحت حمایت کامل ماست.

شوبرت ۴۴ ساله سابقه مربیگری تیم زیر ۱۵ سال آلمان را هم در کارنامه مربیگری‌اش دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.