مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در کنار مهاجم ملی‌پوش این تیم زوج ترسناکی را تشکیل می‌دهند.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی مشکل پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: واقعیت این است که هم ما و هم ملوان استرس زیادی داشتیم چون باختن مساوی بود با حذف شدن از جام حدفی اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ملوان را از پیش‌رو برداریم.

وی در مورد عملکردش در ترکیب پرسپولیس تا اینجای فصل خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می‌کند با انگیزه فراوانی به میدان می‌رود، من هم همین شرایط را دارم و هر زمانی که برای پرسپولیس به زمین رفتم این حس را داشتم. مردم و کارشناسان باید در مورد عملکرد من نظر بدهند.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر از اینکه در این فصل گلزن باشد، گلسازی می‌کند، گفت: من وظیفه‌ام را در زمین انجام می‌دهم حالا چه پاس گل بدهم و چه گل بزنم. هر زمانی که موقعیت باشد، گلزنی می‌کنم اما مانند بازی با ملوان اگر نفر کناری‌ام موقعیت بهتری داشته باشد پاس می‌دهم.

وی در مورد پرش‌ها و ضربات سری که می‌زند عنوان کرد: من روی پرش‌های سه گام استعداد خوبی دارم و با وجود اینکه قدم کمی کوتاه است اما با این نوع پریدن‌ها سعی می‌کنم از ضربات سر کمال استفاده را ببرم. این قدرت و استعدادی است که خدا به من داده و می‌خواهم از آن برای موفقیت پرسپولیس استفاده کنم.

علیپور در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند زوج او و طارمی ترسناک هستند، اظهار داشت: فکر می‌کنم همینطور باشد و من و طارمی زوج خوبی باشیم اما این برانکو است که تصمیم می‌گیرد چه کسی به زمین برود و برای پرسپولیس بازی کند.

مهاجم پرسپولیس درباره بازی روز جمعه این تیم با تراکتورسازی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فقط برای پیروزی مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رویم. ما پرسپولیس هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. انشاالله در بازی روز جمعه طلسم ناکامی‌های پرسپولیس را در تبریز می‌شکنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.